| Wskaźniki | Wartość docelowa | Wartość osiągnięta | % osiągnięcia wskaźnika |
| Liczba szkół i placówek kształcenia zawodowego, które wdrożyły programy rozwojowe | 160 | 176 | 110,00 |
| Liczba szkół i placówek kształcenia zawodowego, które współpracowały z przedsiębiorstwami w zakresie wdrażania programów rozwojowych | 160 | 176 | 110 |
| Liczba uczniów w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe, którzy zakończyli udział w stażach i praktykach w ramach projektu | 12 500 | 5 541 (2441 K + 3 100 M) | 44,33 |
| Liczba stworzonych pracowni doradztwa edukacyjno - zawodowego | 80 | 9 | 11,25 |
| Liczba przeszkolonych doradców zawodowych | 130 | 0 | 0,00 |
| Liczba uczniów/uczennic, którzy/re mają dostęp do doradztwa edukacyjno zawodowego w pracowni funkcjonującej w danej szkole - wzrost w porównaniu do wartości bazowej | 100,00 | 0 | 0,00 |
| Liczba programów nauczania opracowanych we współpracy z pracodawcami | 130 | 8 | 6,15 |
| Liczba opracowanych programów nauczania dla zajęć dodatkowych/kursów/szkoleń/zajęć wyrównawczych itp | 317 | 464 | 146,37 |
| Liczba szkół w których zostały wdrożone programy nauczania opracowane w projekcie innowacyjnym | 34 | 12 | 35,29 |
| Liczba utworzonych nowych/zmodernizowanych pracowni kształcenia zawodowego | 240 | 57 | 23,75 |
| Liczba nowych kierunków uruchomionych w szkołach na potrzeby rynku pracy | 20 | 11 | 55,00 |
| Liczba szkół, które wprowadziły nowe sposoby zarządzania placówką | 15 | 6 | 40,00 |
| Liczba uczniów/uczennic objętych wsparciem rozwijającym kompetencje kluczowe, zawodowe lub wyrównującym dysproporcje edukacyjne | 14 287 | 8 162 | 57,13 |
| Liczba szkoleń i kursów, które pojawiają się w ofercie szkół w trakcie realizacji projektu | 370 | 250 | 67,57 |
| Liczba zajęć dodatkowych i wyrównawczych, które pojawiają się w ofercie szkół w trakcie realizacji projektu | 236 | 219 | 92,80 |
| Wzrost średniego poziomu zadowolenia uczniów/uczennic z wyboru szkoły/placówki oświatowej, w której się uczą - wzrost w stosunku do wartości bazowej | 20,00% | 0 | 0,00 |
| Odsetek uczniów/uczennic szkół zawodowych biorących udział w projekcie, deklarujących zamiar kontynuacji kształcenia w zawodach technicznych na kolejnym poziomie - wzrost w stosunku do liczby bazowej | 20,00% | 0 | 0,00 |
| Wzrost średniego poziomu zadowolenia uczniów/uczennic z oferty kształcenia w stosunku do stanu wyjściowego – wzrost w stosunku do wartości bazowej | 20,00% | 0 | 0,00 |
| Liczba wejść na stronę internetową służącą za portal integracji szkolnictwa zawodowego i pracodawców | 5000 | 0 | 0,00 |
| Odsetek pozytywnych ocen działania portalu | 70,00% | 0 | 0,00 |
Osiągnięte wskaźniki - Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
Poziom osiagniętych wskaźników
Wskaźniki osiągnięte do 31.07.2013 r. wskazują na różny stopień realizacji celów w obszarze kształcenia zawodowego. Liczba szkół, które wdrożyły programy rozwojowe wyniosła 176, co oznacza 110% osiągnięcia w tym zakresie. Współpraca szkół z przedsiębiorstwami również doprowadziła do takiego samego rezultatu.
Uczniowie, którzy zakończyli staże i praktyki, to 5 541, co stanowi 44,33% względem celu. W zakresie doradztwa zawodowego, powstało jedynie 9 nowych pracowni z planowanych 80, co przekłada się na 11,25%. Brak szkoleń dla doradców zawodowych i programów nauczania opracowanych z pracodawcami dowodzi na konieczność poprawy w tych obszarach.
Stworzono 464 programy nauczania zamiast planowanych 317. Tylko 12 szkół wdrożyło innowacyjne programy nauczania. Powstało 57 nowych pracowni kształcenia zawodowego, co jest wynikiem 23,75% w stosunku do celu.
Zatrudniono 11 kierunków dostosowanych do rynku pracy, osiągając 55% celu. Poziom zadowolenia uczniów oraz dostęp do wsparcia i szkoleń wymaga znaczącej poprawy, co obrazują wyniki wynoszące 0% w wielu obszarach. Portal integracji szkolnictwa i pracodawców nie osiągnął ani jednego wejścia ani pozytywnej oceny jego działania, co wskazuje na potrzebę intensyfikacji działań w tym zakresie.







