Z uwagi na wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego, Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie dokonuje wyłącznie rejestracji osób bezrobotnych i poszukujących pracy za pośrednictwem formularza elektronicznego www.praca.gov.pl (rejestracja bez osobistego stawiennictwa w Urzędzie).
Aby dokonać rejestracji w powyższy sposób, konieczne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego.
Aby założyć podpis zaufany należy kliknąć tutaj https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
Aby dokonać rejestracji w powyższy sposób, konieczne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego.
Aby założyć podpis zaufany należy kliknąć tutaj https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
Osoby rejestrujące się za pomocą profilu zaufanego status osoby bezrobotnej nabywają z dniem rejestracji elektronicznej.
Istnieje możliwość dokonania rejestracji elektronicznej bez użycia kwalifikowanego podpisu jednakże w tym przypadku status osoby bezrobotnej osoba nabędzie z dniem dostarczenia do Urzędu (pocztą lub do skrzynki umieszczonej na zewnątrz urzędu) kompletu podpisanych dokumentów, które wypełniła w trakcie rejestracji elektronicznej, a po wydrukowaniu dokumenty zostały jej przesłane pocztą przez Urząd.